Wednesday, 25.06.2025, 03:04 Welcome Guest

Navigation
Log Ind
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Brætspilsweekend hos Chris i August?
OlySteinDate: Saturday, 10.09.2011, 00:05 | Message # 16
Colonel
Group: Administrators
Status: Offline
Det lyder godt, jeg håber, at Thomas kan få fri til det.
For min skyld behøver vi altså ikke starte fredag aften, det er alligevel efter arbejde, osv.
Lørdag morgen til søndag aften er også helt fint med mig!

Update omkring politi-spillet: Jeg har opdateret nogle ting, så det nu er endnu mere lækkert, og så har jeg sendt reglerne til Eagle Games, som kigger på dem i weekenden. Hvis de vil se det, skal jeg have det med til Essen i oktober - så får I nok lov til at prøve det en enkelt gang til i Sverige wink

ThomasDate: Tuesday, 13.09.2011, 18:47 | Message # 17
Lieutenant
Jeg har fået fri Lørdag eftermiddag, men har endnu ikke fået fri lørdag morgen den arbejdes der stadig på. Men i værste fald kan vi tage afsted lørdag eftermiddag til f. eks Søndag aften...

OlySteinDate: Wednesday, 14.09.2011, 11:02 | Message # 18
Colonel
Det lyder godt, det skal nok blive sejt... Glæder mig til at nørde med jer, og spise junk. Apropos, måske skal vi lave en grydefuld pasta m kødsovs, hvis det ikke er grillvejr...? Det er nemt og kødagtigt :-)

Jeg er frisk på lørdag formiddag eller eftermiddag, hvad der nu passer med Thomas' arbejde.

VH Ole (som selvfølgelig har et par spændende spil klar til Boardgame Weekenden)

CEngelbrechtDate: Tuesday, 20.09.2011, 14:27 | Message # 19
Lieutenant colonel
Jeg overvejer at købe nogen ordentlige bøffer ind til middagen med lidt ovnkartofler, rodfrugter og bernaisesovs til. Lyder det som en plan?

AdelskiDate: Tuesday, 20.09.2011, 15:27 | Message # 20
Lieutenant colonel
Det lyder fint. Skal jeg tage et par flasker vin med?

OlySteinDate: Tuesday, 20.09.2011, 15:56 | Message # 21
Colonel
Lad være, Adel, du spilder bare på spillebrættet (spildebrættet?) tongue

Fint med vin, vi skal selvfølgelig også have suppleret med guf og sodavand i lange baner. Jeg kan tage mig af guf-indkøb idag (kan ikke slæbe sodavand, også).

Adel, hvordan er det med transport, benzin og broafgift? Vi må lige koordinere med betaling og opsamling af folk, når vi kender afrejsetidspunktet.

VH Ole

AdelskiDate: Tuesday, 20.09.2011, 22:00 | Message # 22
Lieutenant colonel
Jeg er kommet frem til følgende.

Broafgift:
Weekendbilletten er en returbillet, som gælder fra fredag kl. 14.00 til søndag kl. 24.00. Billetten kan benyttes af biler under 6 m. Prisen for personbiler med BroBizz er 380 kr. t/r (normalt 440 kr.)
Storebælt Weekendbillet

Ruten:
Vi sparer ca. 30 min. hvis Ole sørger for at være hjemme hos Simon på afhentnings tidspunktet. Vejen er 122 km lang, og transporttiden er 1 time og 30 min.

Beskrivelse af ruten:
Google maps

Benzin:
Benzinprisen på nuværende tidspunkt er 12,50 kr./l. Ifølge google maps vil prisen være ca. 150 kr. hver vej.
Benzin priser Nu

Slut regnestykket er:
(380+150+150)/4 = 680/4 = 170 kr./per.pr.

Mvh
Adelski

OlySteinDate: Tuesday, 20.09.2011, 22:21 | Message # 23
Colonel
Det lyder godt, jeg skal nok være hos Simon, klar til opsamling, med en sæk slik og spil :-)

I øvrigt tror jeg nærmere, at rejsetiden er 2 timer og 30 minutter, såfremt vi atter tager en detour til Helsingborg happy

AdelskiDate: Tuesday, 20.09.2011, 23:15 | Message # 24
Lieutenant colonel
Det kan nemt arrangeres, men det kræver ny udregninger. smile

CEngelbrechtDate: Wednesday, 21.09.2011, 11:15 | Message # 25
Lieutenant colonel
Vær opmærksom på, at der er noget omfattende vejarbejde på den anden side af Lund på vej mod Hörby, men det plejer ikke at forsinke rejsetiden mere end 2-3 minutter afhængig af evt. myldretid.

Ole, ville du sørge for både guf og chips, eller skal jeg arrangere chips og dip? Jeg ville klare sodavand og så middag, morgenmad, frokost. etc.

OlySteinDate: Wednesday, 21.09.2011, 12:10 | Message # 26
Colonel
Jeg har indtil videre købt Tofifee, vingummi, 1 ltr. æblejuice og vil derudover supplere med min. et frisk-indkøbt spil (og nok et par af mine hjemmelavede) cool

Chips må Brøndbyfolket sørge for tongue

Jeg regner selvfølgelig med, at vi bidrager med, hvad vi kan, til guf, mad, osv., og så må vi afregne sådan nogenlunde, hvis fordelingen viser sig for skæv...

ThomasDate: Wednesday, 21.09.2011, 23:46 | Message # 27
Lieutenant
hold kæft hvor skal vi hygge smile

OlySteinDate: Thursday, 22.09.2011, 10:37 | Message # 28
Colonel
Det bliver skægt. Thomas, er vi nærmere en afklaring omkring starttidspunkt for vores vanvittige brætspilsweekend?

I øvrigt har Eagle Games nu læst reglerne til Police Precinct og set billederne, og de er meget interesserede... så jeg skal have spillet med til messen i Essen her i oktober smile Kryds fingre! I øvrigt håber jeg, at vi kan prøve det en gang til i weekenden, med de seneste tiltag...

Ses!

AdelskiDate: Thursday, 22.09.2011, 17:13 | Message # 29
Lieutenant colonel
Det lyder kanon Ole, jeg krydser finger, hænder og fødder. thumb

Men du får mig ikke til at købe spillet, der er for meget brutalitet. killed

Mon ikke der kommer snart et brætspil der hedder "Utøya". I må selv gætte genren dont dont

Mvh
Adelski

CEngelbrechtDate: Thursday, 22.09.2011, 22:36 | Message # 30
Lieutenant colonel
Send gerne en sms til mig eller no'et, når I kører fra KBH.

Search:

Don't kill, play games